FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III 145KM (benzyna) (2006 - 2008)

FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III 145KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2008 roku. FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III wynosi 145 KM. Silnik FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III osiąga moment obrotowy 185 Nm. FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4488 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III 145KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III 145KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 145 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III 145KM (benzyna)

Długość 4488 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1372 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III 145KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Zmieniarka płyt CD pod fotelem pasażera 2007 - 2008 Standard
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z ogumieniem 225/40 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Pakiet Focus Stylizacyjny 2007 - 2008 Standard
Spoiler przedniego i tylnego zderzaka 2007 - 2008 Standard
Podłokietnik z przodu 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2006 - 2008 Standard
Reflektory bi-ksenonowe, adaptacyjne, ze spryskiwaczami 2006 - 2008 Standard (w pakiecie) 4 300 PLN
Reflektory halogenowe adaptacyjne ze statycznymi światłami doświetlającymi zakręty 2006 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja 2006 - 2008 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN

Cena FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III 145KM (benzyna)

październik 2006 - luty 2008 70 450 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 Sport aut Sedan III 145KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.