FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III 145KM (benzyna) (2006 - 2008)

FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III 145KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2008 roku. FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III wynosi 145 KM. Silnik FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III osiąga moment obrotowy 185 Nm. FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4488 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III 145KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III 145KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 145 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III 145KM (benzyna)

Długość 4488 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1377 kg
Masa całkowita 1810 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III 145KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 17 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Felgi alu. 18 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Felgi alu. 16 wzór 7x2-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Felgi alu. 15 wzór 9-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Kurtyny powietrzne 2007 - 2008 Standard
EBA - układ wspomagania hamowania awaryjnego 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Światła przeciwmgielne, przód 2007 - 2008 Standard
Reflektory halogenowe adaptacyjne ze statycznymi światłami doświetlającymi zakręty 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja 2007 - 2008 Standard

Ceny FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III 145KM (benzyna)

październik 2006 - luty 2008 72 350 PLN
luty 2006 - wrzesień 2006 75 350 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 Platinium X Sedan III 145KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.