FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM

FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM (diesel) (2006 - 2007)

FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 80 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III wynosi 109 KM. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4488 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 109 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Długość 4488 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1394 kg
Masa całkowita 1845 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
EBA - układ wspomagania hamowania awaryjnego 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 200 PLN
ESP - układ stabilizacji toru jazdy z kontrolą trakcji TCS 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
Światła przeciwmgielne, przód 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Reflektory bi-ksenonowe, adaptacyjne, ze spryskiwaczami 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 4 300 PLN
Reflektory halogenowe adaptacyjne ze statycznymi światłami doświetlającymi zakręty 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 7 000 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Kurtyny powietrzne 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Szyberdach szklany odsuwany i uchylany elektrycznie 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 2 900 PLN

Cena FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

październik 2006 - kwiecień 2007 75 900 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.