FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM

FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM (diesel) (2006 - 2007)

FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 80 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III wynosi 109 KM. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4488 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 109 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Długość 4488 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1394 kg
Masa całkowita 1845 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2006 - 2007 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

październik 2006 - kwiecień 2007 78 600 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.