FORD Focus Sedan III (2005 - 2008)

FORD Focus Sedan III

Generacja była produkowana od 2005 do 2008 roku. FORD Focus Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 59 do 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FORD Focus Sedan III wynosi od 80 do 145 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 164 do 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,2 do 14,1 s. Silnik FORD Focus Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1388 do 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus Sedan III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus Sedan III osiąga moment obrotowy od 124 do 320 Nm. FORD Focus Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus Sedan III to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie FORD Focus Sedan III w zależności od wersji silnika, waha się od 5,2 do 7,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4488 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus Sedan III

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FORD Focus Sedan III

Silniki benzynowe
(2007 - 2008) 2.0 Trend + Sedan III 145KM
(2007 - 2008) 2.0 Trend + aut Sedan III 145KM
(2007 - 2008) 1.6 Ti-VCT Trend + Sedan III 115KM
(2007 - 2008) 1.6 Trend + Sedan III 100KM
(2007 - 2008) 1.6 Trend + aut Sedan III 100KM
(2007 - 2008) 1.4 Trend + Sedan III 80KM
(2006 - 2008) 2.0 Ghia aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Gold X aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Platinium X Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Platinium X aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Silver X aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Sport aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Trend aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 1.6 Ti-VCT Platinium X Sedan III 115KM
(2006 - 2008) 1.6 Gold X aut Sedan III 100KM
(2006 - 2008) 1.6 Platinium X Sedan III 100KM
(2006 - 2008) 1.6 Platinium X aut Sedan III 100KM
(2006 - 2008) 1.6 Sport aut Sedan III 100KM
(2006 - 2008) 1.4 Gold X Sedan III 80KM
(2005 - 2008) 2.0 FX Gold / X Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 2.0 FX Silver / X Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 2.0 Ghia Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 2.0 Sport Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 2.0 Trend Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT FX Gold / X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT FX Silver / X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT Ghia Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT Sport Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT Trend Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ambiente Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 FX / Amber X Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 FX Gold / X Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 FX Silver / X Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 FX Silver / X aut Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 Ghia aut Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 Sport Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 Trend Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 Trend aut Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.4 Ambiente Sedan III 80KM
(2005 - 2008) 1.4 FX / Amber X Sedan III 80KM
(2005 - 2008) 1.4 FX Silver / X Sedan III 80KM
(2005 - 2008) 1.4 Trend Sedan III 80KM
Silniki diesla
(2007 - 2008) 2.0 TDCi Trend + Sedan III 136KM
(2007 - 2008) 2.0 TDCi Trend + DPF Sedan III 136KM
(2007 - 2008) 1.8 TDCi Trend + Sedan III 115KM
(2007 - 2008) 1.6 TDCi Trend + DPF Sedan III 109KM
(2007 - 2008) 1.6 TDCi Trend + Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 2.0 TDCi Platinium X Sedan III 136KM
(2006 - 2008) 2.0 TDCi Platinium X DPF Sedan III 136KM
(2006 - 2008) 1.8 TDCi Platinium X Sedan III 115KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Ghia CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Gold X CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Platinium X CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Platinium X DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Silver X CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Amber X Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Ambiente Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Gold X Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Silver X Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Trend Sedan III 90KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi FX Gold / X Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi FX Gold / X DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi FX Silver / X Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi FX Silver/ Silver X DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Ghia DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Sport Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Sport DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Trend Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Trend DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi Ambiente Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi FX / Amber X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi FX Gold / X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi FX Silver / X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi Ghia Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi Sport Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi Trend Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi Ambiente DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi FX / Amber X DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi FX Gold / X DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi Ghia DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi Sport DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi Trend DPF Sedan III 109KM

Zdjęcia FORD Focus Sedan III

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.