FORD Focus Sedan III (2005 - 2008)

FORD Focus Sedan III

Generacja była produkowana od 2005 do 2008 roku. FORD Focus Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 59 do 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FORD Focus Sedan III wynosi od 80 do 145 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 164 do 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,2 do 14,1 s. Silnik FORD Focus Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1388 do 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus Sedan III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus Sedan III osiąga moment obrotowy od 124 do 320 Nm. FORD Focus Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus Sedan III to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie FORD Focus Sedan III w zależności od wersji silnika, waha się od 5,2 do 7,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4488 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus Sedan III

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FORD Focus Sedan III

Silniki benzynowe
(2007 - 2008) 2.0 Trend + Sedan III 145KM
(2007 - 2008) 2.0 Trend + aut Sedan III 145KM
(2007 - 2008) 1.6 Ti-VCT Trend + Sedan III 115KM
(2007 - 2008) 1.6 Trend + Sedan III 100KM
(2007 - 2008) 1.6 Trend + aut Sedan III 100KM
(2007 - 2008) 1.4 Trend + Sedan III 80KM
(2006 - 2008) 2.0 Ghia aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Gold X aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Platinium X Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Platinium X aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Silver X aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Sport aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 2.0 Trend aut Sedan III 145KM
(2006 - 2008) 1.6 Ti-VCT Platinium X Sedan III 115KM
(2006 - 2008) 1.6 Gold X aut Sedan III 100KM
(2006 - 2008) 1.6 Platinium X Sedan III 100KM
(2006 - 2008) 1.6 Platinium X aut Sedan III 100KM
(2006 - 2008) 1.6 Sport aut Sedan III 100KM
(2006 - 2008) 1.4 Gold X Sedan III 80KM
(2005 - 2008) 2.0 FX Gold / X Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 2.0 FX Silver / X Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 2.0 Ghia Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 2.0 Sport Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 2.0 Trend Sedan III 145KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT FX Gold / X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT FX Silver / X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT Ghia Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT Sport Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ti-VCT Trend Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 Ambiente Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 FX / Amber X Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 FX Gold / X Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 FX Silver / X Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 FX Silver / X aut Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 Ghia aut Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 Sport Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 Trend Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.6 Trend aut Sedan III 100KM
(2005 - 2008) 1.4 Ambiente Sedan III 80KM
(2005 - 2008) 1.4 FX / Amber X Sedan III 80KM
(2005 - 2008) 1.4 FX Silver / X Sedan III 80KM
(2005 - 2008) 1.4 Trend Sedan III 80KM
Silniki diesla
(2007 - 2008) 2.0 TDCi Trend + Sedan III 136KM
(2007 - 2008) 2.0 TDCi Trend + DPF Sedan III 136KM
(2007 - 2008) 1.8 TDCi Trend + Sedan III 115KM
(2007 - 2008) 1.6 TDCi Trend + DPF Sedan III 109KM
(2007 - 2008) 1.6 TDCi Trend + Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 2.0 TDCi Platinium X Sedan III 136KM
(2006 - 2008) 2.0 TDCi Platinium X DPF Sedan III 136KM
(2006 - 2008) 1.8 TDCi Platinium X Sedan III 115KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Ghia CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Gold X CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Platinium X CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Platinium X DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Silver X CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Sport CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2007) 1.6 TDCi Trend CVT DPF Sedan III 109KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Amber X Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Ambiente Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Gold X Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Silver X Sedan III 90KM
(2006 - 2008) 1.6 TDCi Trend Sedan III 90KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi FX Gold / X Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi FX Gold / X DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi FX Silver / X Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi FX Silver/ Silver X DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Ghia DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Sport Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Sport DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Trend Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 2.0 TDCi Trend DPF Sedan III 136KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi Ambiente Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi FX / Amber X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi FX Gold / X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi FX Silver / X Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi Ghia Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi Sport Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.8 TDCi Trend Sedan III 115KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi Ambiente DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi FX / Amber X DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi FX Gold / X DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi Ghia DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi Sport DPF Sedan III 109KM
(2005 - 2008) 1.6 TDCi Trend DPF Sedan III 109KM

Zdjęcia FORD Focus Sedan III

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.