FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II 100KM

FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II 100KM (diesel) (2002 - 2004)

FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II 100KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2002 do 2004 roku. FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II wynosi 100 KM. Silnik FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3.

FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1702 mm szerokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II 100KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II 100KM (diesel)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II 100KM (diesel)

Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Masa własna 1323 kg
Masa całkowita 1773 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II 100KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2004 Standard
Klimatyzacja 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2002 - 2004 Standard
Lakier metalik 2002 - 2004 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN

Ceny FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II 100KM (diesel)

styczeń 2004 62 800 PLN
grudzień 2003 61 800 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 62 250 PLN
lipiec 2002 - listopad 2002 62 250 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 TDCi Comfort X / -100- Sedan II 100KM (diesel)

FORD Focus II sedan bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy
FORD Focus II sedan bordeaux (czerwony ciemny) tylny lewy
FORD Focus II sedan bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy
FORD Focus II sedan bordeaux (czerwony ciemny) tylny lewy
FORD Focus II sedan silver grey tylny lewy

Inne wersje generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.