FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II 100KM (benzyna) (2001 - 2005)

FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2001 do 2005 roku. FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II wynosi 100 KM. Silnik FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II osiąga moment obrotowy 145 Nm. FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4362 mm długości, 1702 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II 100KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II 100KM (benzyna)

Długość 4362 mm
Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1440 mm
Masa własna 1212 kg
Masa całkowita 1620 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Alarm z funkcją dozoru wnętrza 2004 - 2005 Standard
Nakładka chromowana rury wydechowej 2004 - 2005 Standard
Podwójne ryglowanie zamków 2004 - 2005 Standard
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 850 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 40 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Pakiet Ford Focus Zabezpieczający 4 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 150 PLN
Pakiet Ford Focus Stylizacyjny 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2003 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Tylny spoiler 2003 - 2005 Standard (w pakiecie) 995 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II 100KM (benzyna)

grudzień 2004 - kwiecień 2005 68 480 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 65 650 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 64 800 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 66 950 PLN
sierpień 2001 - listopad 2001 66 950 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Ghia aut. Sedan II 100KM (benzyna)

FORD Focus II sedan bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy
FORD Focus II sedan bordeaux (czerwony ciemny) tylny lewy
FORD Focus II sedan bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy
FORD Focus II sedan bordeaux (czerwony ciemny) tylny lewy
FORD Focus II sedan silver grey tylny lewy

Inne wersje generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.