FORD Focus Sedan

FORD Focus Sedan

FORD Focus Sedan

Model był produkowany od 1998 do 2018 roku. W tym czasie powstało 6 generacji tego modelu. FORD Focus Sedan to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 134 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu FORD Focus Sedan wynosi od 75 do 182 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 164 do 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,8 do 14,1 s. Silnik FORD Focus Sedan jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus Sedan przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy FORD Focus Sedan osiąga moment obrotowy od 124 do 340 Nm. FORD Focus Sedan posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus Sedan to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie FORD Focus Sedan w zależności od wersji silnika, waha się od 3,8 do 8,7 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus Sedan posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: od 4362 do 4538 mm długości, od 1699 do 1840 mm szerokości, od 1430 do 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus Sedan

Ocena ogólna:
(47 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje FORD Focus Sedan

Zdjęcia FORD Focus Sedan

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.