FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII 150KM

FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII 150KM (diesel) (2018 - obecnie)

FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII to od 117 450 do 121 350 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII osiąga moment obrotowy 340 Nm. FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII 150KM (diesel)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1415 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik Orange Glow 2019 - obecnie Standard
Tylna kanapa - składany podłokietnik 2019 - obecnie Standard
Fotele przednie - ręczna regu. położenia w 18 kierunkach 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Lakier specjalny - Shadow Black 2019 - obecnie Standard
Odtwarzacz CD nad schowkiem przed pasażerem 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik Diffused Silver 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC2.5/DAB/,wyśw8"/Applink3.0/ACP/AA/z.głośn/Bluetooth/2USB,z.ster.kie/głośniki/wyśw4.2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/nawigacja/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/DAB/nawi/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Radio/SYNC3/nawi/B&OPlay/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster./głośni./wyś4,2" 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII 150KM (diesel)

styczeń 2020 - obecnie 121 350 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 120 450 PLN
maj 2019 - październik 2019 119 250 PLN
luty 2019 - kwiecień 2019 118 250 PLN
kwiecień 2018 - styczeń 2019 117 450 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Kombi VII 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.