FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII 190KM

FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII 190KM (diesel) (2019 - obecnie)

FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII 190KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII to od 131 500 do 133 100 PLN.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII wynosi 190 KM. Silnik FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII przypadają 4 zawory.

FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4668 mm długości, 1825 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII 190KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII 190KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 190 KM
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII 190KM (diesel)

Długość 4668 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1585 kg
Masa całkowita 2105 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII 190KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier Uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Półka zasłaniająca przestrzeń bagażową 2019 - obecnie Standard
Fotel pasażera z regulacją lędźwiową 2019 - obecnie Standard
Kierownica 3-ramienna, skórzana 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 16 (wzór 5-ramienny, D2XCX) z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Zaciski hamulców w kolorze czerwonym 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie z czujnikiem deszczu 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne ze statycznym doświetlaniem zakrętów 2019 - obecnie Standard
Konsola centralna z podłokietnikiem, otwartym schowkiem, gniazdem USB i 2 gniazdkami 12V 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII 190KM (diesel)

styczeń 2020 - obecnie 133 100 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 132 200 PLN
maj 2019 - październik 2019 131 500 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-3 Kombi VII 190KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.