FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII 150KM

FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII 150KM (diesel) (2018 - obecnie)

FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII to od 111 000 do 114 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII osiąga moment obrotowy 340 Nm. FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1653 litrów. Wymiary samochodu: 4668 mm długości, 1825 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII 150KM (diesel)

Długość 4668 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1415 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Dach lakierowany w kolorze Magnetic Grey 2019 - obecnie Standard
Klimatyzacja manualna 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 wzór 5x3-ramienny z ogumieniem wykończony w kolorze Liquid Aluminium 2019 - obecnie Standard
Tapicerka materiałowa Foundry z czerwonymi przeszyciami 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII 150KM (diesel)

styczeń 2020 - obecnie 114 900 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 114 000 PLN
maj 2019 - październik 2019 112 800 PLN
luty 2019 - kwiecień 2019 111 800 PLN
listopad 2018 - styczeń 2019 111 000 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 EcoBlue Active Business Kombi VII 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.