FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII 182KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII 182KM (benzyna) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII 182KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII to od 102 500 do 106 400 PLN.

Moc maksymalna wynosi 134 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII wynosi 182 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1653 litrów. Wymiary samochodu: 4668 mm długości, 1825 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII 182KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII 182KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 182 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII 182KM (benzyna)

Długość 4668 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1950 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII 182KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier specjalny - Shadow Black 2019 - obecnie Standard
Odtwarzacz CD nad schowkiem przed pasażerem 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik Diffused Silver 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/nawigacja/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/DAB/nawi/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Radio/SYNC3/nawi/B&OPlay/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster./głośni./wyś4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/nawi/DAB/B&O/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster./głośni./wyś4,2" 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 450 PLN
Pakiet Family 2019 - obecnie Standard
Pakiet Design Pack 5 2019 - obecnie Standard
Lakier metalizowany specjalny Blue Panther 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 450 PLN

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII 182KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 106 400 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 105 500 PLN
maj 2019 - październik 2019 104 300 PLN
luty 2019 - kwiecień 2019 103 300 PLN
lipiec 2018 - styczeń 2019 102 500 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Kombi VII 182KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".