FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII 120KM

FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII 120KM (diesel) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII 120KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII to od 103 300 do 107 200 PLN.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII wynosi 120 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII 120KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII 120KM (diesel)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1343 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik Orange Glow 2019 - obecnie Standard
Tylna kanapa - składany podłokietnik 2019 - obecnie Standard
Fotele przednie - ręczna regu. położenia w 18 kierunkach 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Lakier specjalny - Shadow Black 2019 - obecnie Standard
Odtwarzacz CD nad schowkiem przed pasażerem 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik Diffused Silver 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC2.5/DAB/,wyśw8"/Applink3.0/ACP/AA/z.głośn/Bluetooth/2USB,z.ster.kie/głośniki/wyśw4.2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/nawigacja/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/DAB/nawi/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Radio/SYNC3/nawi/B&OPlay/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster./głośni./wyś4,2" 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII 120KM (diesel)

styczeń 2020 - obecnie 107 200 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 106 300 PLN
maj 2019 - październik 2019 105 100 PLN
luty 2019 - kwiecień 2019 104 100 PLN
kwiecień 2018 - styczeń 2019 103 300 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium Business Kombi VII 120KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".