FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII 120KM

FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII 120KM (diesel) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII 120KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII to od 102 500 do 105 400 PLN.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII wynosi 120 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII 120KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII 120KM (diesel)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1343 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Dach lakierowany w kolorze Magnetic Grey 2019 - obecnie Standard
Klimatyzacja manualna 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 18 wzór 5x3-ramienny z ogumieniem wykończony w kolorze Liquid Aluminium 2019 - obecnie Standard
Tapicerka materiałowa Foundry z czerwonymi przeszyciami 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 400 PLN

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII 120KM (diesel)

styczeń 2020 - obecnie 105 400 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 104 500 PLN
luty 2019 - październik 2019 103 300 PLN
listopad 2018 - styczeń 2019 102 500 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBlue Active Kombi VII 120KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.