FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII 125KM (benzyna) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII 125KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII to od 94 650 do 98 050 PLN.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1653 litrów. Wymiary samochodu: 4668 mm długości, 1825 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII 125KM (benzyna)

Długość 4668 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1418 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik Orange Glow 2019 - obecnie Standard
FordPass Connect z modemem GSM (Zdalne zamyk. otw. zamk.,funkc. lokal. pojazdu,Live Traffic,WiFi 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier specjalny - Shadow Black 2019 - obecnie Standard
Odtwarzacz CD nad schowkiem przed pasażerem 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik Diffused Silver 2019 - obecnie Standard
Radio SYNC 2.5,wyśw. 8", Applink 3.0,ACP,AA, z.głośno.,Bluetooth, 2 USB, z.sterow. kierow., głośniki 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/B&OPlay/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierown/głośniki/wyś 4,2" 2019 - obecnie Standard
Pakiet Family 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 110 PLN
Pakiet Design Pack 4 2019 - obecnie Standard
Lakier metalizowany specjalny Blue Panther 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 200 PLN

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII 125KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 98 050 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 97 150 PLN
styczeń 2019 - październik 2019 95 450 PLN
kwiecień 2018 - grudzień 2018 94 650 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Kombi VII 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.