FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI 180KM

FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI 180KM (diesel) (2016 - 2017)

FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI 180KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2016 do 2017 roku. FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI wynosi 180 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI osiąga moment obrotowy 400 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI 180KM (diesel)

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI 180KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 180 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI 180KM (diesel)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1460 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI 180KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier Electric Orange 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 5 000 PLN
Światła przeciwmgielne, przód 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Tempomat 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Tylny spoiler w kolorze nadwozia, powiększony 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 800 PLN

Cena FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI 180KM (diesel)

styczeń 2016 - styczeń 2017 130 650 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi ST PowerShift Kombi VI 180KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.