FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI 185KM

FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI 185KM (diesel) (2017 - 2018)

FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI 185KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 136 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI wynosi 185 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI osiąga moment obrotowy 400 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI 185KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI 185KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 185 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI 185KM (diesel)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1460 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI 185KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne, przód 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2017 - 2018 Standard
Spryskiwacze reflektorów 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu aktywujący wycieraczki 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Lakier Uni 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
ABS 2017 - 2018 Standard (indywidualny)

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI 185KM (diesel)

styczeń 2018 - grudzień 2018 142 530 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 140 450 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi ST-2 PowerShift Kombi VI 185KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.