FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM

FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna) (2014 - 2018)

FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI osiąga moment obrotowy 159 Nm. FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI wynosi około 6,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 159 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 139
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1334 kg
Masa całkowita 1825 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 - obecnie Standard
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Pakiet Platinium X 2018 Standard (w pakiecie) 4 150 PLN
Pakiet Gold X 2018 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 - 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 85 570 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 83 590 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 82 790 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 82 190 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 81 490 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Trend PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".