FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI 86KM (benzyna) (2014 - 2018)

FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI 86KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI wynosi 86 KM. Silnik FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI osiąga moment obrotowy 141 Nm. FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI 86KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI 86KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 86 KM
Momen obrotowy 141 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI 86KM (benzyna)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1300 kg
Masa całkowita 1825 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI 86KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 - obecnie Standard
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Pakiet Platinium X 2018 Standard (w pakiecie) 4 150 PLN
Pakiet Gold X 2018 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 - 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI 86KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 70 070 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 68 090 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 67 290 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 66 690 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 65 990 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Trend Kombi VI 86KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.