FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI 125KM

FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna) (2017 - 2018)

FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI osiąga moment obrotowy 159 Nm. FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 159 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1334 kg
Masa całkowita 1825 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Platinium X 2018 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Pakiet Gold X 2018 Standard
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2017 - 2018 Standard
Kierownica skórzana 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy 2017 - 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 90 970 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 88 990 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 SYNC Edition PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.