FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI 105KM (benzyna) (2014 - 2017)

FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 180 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,5 s. Silnik FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI osiąga moment obrotowy 150 Nm. FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI wynosi około 6,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,5 s
Prędkość maksymalna 180 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 150 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 139
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI 105KM (benzyna)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1300 kg
Masa całkowita 1825 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Door Edge Protector - aktywne zabezpieczenie krawędzi drzwi 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 300 PLN
Koło zapasowe dojazdowe 2017 Standard
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2017 Standard
Pakiet Driver Assistance 1 2017 Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 3 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, 6 głośników, BT, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2017 Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 3 (8-calowy wyśw. dotyk., 9 głośników Sony, BT, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2017 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI 105KM (benzyna)

styczeń 2017 - grudzień 2017 75 240 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 74 440 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 73 840 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 73 140 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Platinium X Kombi VI 105KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.