FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM (benzyna) (2014 - 2018)

FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 134 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI wynosi 182 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,8 s. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,8 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 182 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 137
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM (benzyna)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1388 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2, (zaw. 9 głośników Sony) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, nagłośnienie Premium, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Pakiet Gold X 2018 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 - 2018 Standard
Manetki do zmiany biegów przy kierownicy 2017 - 2018 Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2017 - 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 106 200 PLN
luty 2017 - grudzień 2017 104 220 PLN
styczeń 2017 103 590 PLN
wrzesień 2016 - grudzień 2016 102 790 PLN
czerwiec 2016 - sierpień 2016 102 440 PLN
styczeń 2016 - maj 2016 101 540 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2015 100 940 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Kombi VI 182KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.