FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM (benzyna) (2014 - 2017)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI wynosi 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,7 s. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,7 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 100 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 115
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM (benzyna)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1313 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Door Edge Protector - aktywne zabezpieczenie krawędzi drzwi 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 300 PLN
Koło zapasowe dojazdowe 2017 Standard
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2017 Standard
Pakiet Driver Assistance 1 2017 Standard (w pakiecie) 5 600 PLN
Radio CD/MP3 z Ford Sync 3 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, 6 głośników, BT, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2017 Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 3 (8-calowy wyśw. dotyk., 9 głośników Sony, BT, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2017 Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM (benzyna)

styczeń 2017 - grudzień 2017 77 240 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 76 440 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 75 840 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 75 140 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS Kombi VI 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.