FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna) (2015 - 2018)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4560 mm długości, 1823 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Długość 4560 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1345 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierownica skórzana 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Tylny spoiler w kolorze nadwozia, powiększony 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 850 PLN
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 800 PLN
Lakier Uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 90 720 PLN
październik 2017 - grudzień 2017 88 740 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 88 690 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 87 890 PLN
październik 2015 - grudzień 2015 87 290 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS PowerShift Kombi VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.