FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V 140KM

FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V 140KM (diesel) (2011 - 2014)

FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2014 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V wynosi 140 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1823 mm szerokości, 1505 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V 140KM (diesel)

Długość 4556 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1505 mm
Masa własna 1460 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka materiałowa 2014 Standard (indywidualny)
Fotele częściowo wykończone skórą, pakiet 2014 Standard (w pakiecie) 4 200 PLN
Lakier niemetalizowany, specjalny 2014 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Lakier specjalny - Candy Red lub Burnished Glow 2014 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Lakier Uni 2014 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Lakier specjalny - Candy Red lub Burnished Glow 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Felgi aluminiowe 16 (wzór 5x2-ramienny Arctic Grey) z ogumieniem 2013 - 2014 Standard
Pakiet Business 1 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 4 100 PLN
Reflektory bi-ksenonowe z systemem statycznych świateł doświetlających zakręty, pakiet 2013 - 2014 Standard

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V 140KM (diesel)

styczeń 2014 - grudzień 2014 87 900 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 87 300 PLN
styczeń 2012 - grudzień 2012 86 850 PLN
październik 2011 - grudzień 2011 85 650 PLN
maj 2011 - październik 2011 85 750 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 85 450 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport Kombi V 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".