FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V 182KM

FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V 182KM (benzyna) (2011 - 2014)

FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V 182KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2011 do 2014 roku. FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 134 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V wynosi 182 KM. Silnik FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1823 mm szerokości, 1505 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V 182KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V 182KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 182 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V 182KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1505 mm
Masa własna 1357 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V 182KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Lakier Uni 2014 Standard (indywidualny)
Lakier specjalny - Candy Red lub Burnished Glow 2014 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Lakier niemetalizowany, specjalny 2014 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Tapicerka materiałowa 2014 Standard (indywidualny)
Pakiet stylizacji wnętrza Individual Charcoal Black 2014 Standard (w pakiecie) 6 500 PLN
Fotele częściowo wykończone skórą, pakiet 2014 Standard (w pakiecie) 4 200 PLN
Pakiet stylizacji wnętrza Individual Sahara Tan 2014 Standard (w pakiecie) 7 500 PLN
Pakiet Business 1 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Felgi aluminiowe 16 (wzór 5x2-ramienny Arctic Grey) z ogumieniem 2013 - 2014 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V 182KM (benzyna)

styczeń 2014 - grudzień 2014 91 000 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 90 400 PLN
styczeń 2012 - grudzień 2012 89 950 PLN
październik 2011 - grudzień 2011 88 750 PLN
maj 2011 - październik 2011 90 250 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 88 950 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 EcoBoost Titanium Kombi V 182KM (benzyna)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.