FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V 100KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V 100KM (benzyna) (2013 - 2014)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2014 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V wynosi 100 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1516 litrów. Wymiary samochodu: 4556 mm długości, 1823 mm szerokości, 1505 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V 100KM (benzyna)

Długość 4556 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1505 mm
Masa własna 1312 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Lakier Uni 2014 Standard (indywidualny)
Lakier specjalny - Candy Red lub Burnished Glow 2014 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Lakier niemetalizowany, specjalny 2014 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Tapicerka materiałowa 2014 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe aluminiowe 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Hak holowniczy 2013 - 2014 Standard
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2013 - 2014 Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V 100KM (benzyna)

styczeń 2014 - grudzień 2014 74 650 PLN
luty 2013 - grudzień 2013 74 050 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X Trend Kombi V 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.