FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV 136KM

FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV 136KM (diesel) (2007 - 2010)

FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV 136KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV wynosi 136 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1546 litrów. Wymiary samochodu: 4468 mm długości, 1839 mm szerokości, 1503 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV 136KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV 136KM (diesel)

Długość 4468 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1503 mm
Masa własna 1438 kg
Masa całkowita 1950 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet poprawiający widoczność 12 2010 Standard
Szyberdach szklany odsuwany i uchylany elektrycznie 2010 Standard (indywidualny)
Radio Sony 6CD ze zmieniarką płyt 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Schowek podręczny z funkcją chłodzenia 2009 - 2010 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Tapicerka skórzana 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 6 200 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2009 - 2010 Standard
Spryskiwacze reflektorów 2009 - 2010 Standard
Lakier Uni 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe dojazdowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV 136KM (diesel)

marzec 2010 - grudzień 2010 89 550 PLN
październik 2009 - luty 2010 88 850 PLN
lipiec 2009 - październik 2009 87 850 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 86 800 PLN
grudzień 2007 - czerwiec 2008 88 750 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Kombi IV 136KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".