FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV 145KM

FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV 145KM (benzyna) (2007 - 2010)

FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV 145KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV wynosi 145 KM. Silnik FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV osiąga moment obrotowy 185 Nm. FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1546 litrów. Wymiary samochodu: 4468 mm długości, 1839 mm szerokości, 1503 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV 145KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV 145KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 145 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV 145KM (benzyna)

Długość 4468 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1503 mm
Masa własna 1371 kg
Masa całkowita 1905 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV 145KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony 6CD ze zmieniarką płyt 2009 - 2010 Standard
Schowek podręczny z funkcją chłodzenia 2009 - 2010 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2009 - 2010 Standard
Spryskiwacze reflektorów 2009 - 2010 Standard
Lakier Uni 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe dojazdowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z ogumieniem 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Gniazdko 230V / 150W 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 550 PLN
Felgi aluminiowe 17 (wzór 5x2-ramienny) z ogumieniem 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 450 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV 145KM (benzyna)

marzec 2010 - grudzień 2010 87 000 PLN
październik 2009 - luty 2010 86 300 PLN
lipiec 2009 - październik 2009 85 300 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 84 250 PLN
grudzień 2007 - czerwiec 2008 86 200 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 Platinium X aut Kombi IV 145KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.