FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV 109KM

FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV 109KM (diesel) (2010 - 2011)

FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV 109KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 80 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV wynosi 109 KM. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1546 litrów. Wymiary samochodu: 4468 mm długości, 1839 mm szerokości, 1503 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV 109KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV 109KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 109 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV 109KM (diesel)

Długość 4468 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1503 mm
Masa własna 1391 kg
Masa całkowita 1885 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV 109KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony 6CD ze zmieniarką płyt 2011 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Hak holowniczy 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2011 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa 2011 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Lusterka boczne elektr. regulowane i ogrzewane z oświetl. podłoża 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2011 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2011 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Tapicerka skórzana 2011 Standard (w pakiecie) 6 200 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV 109KM (diesel)

maj 2011 - grudzień 2011 83 750 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 82 800 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 82 800 PLN
wrzesień 2010 82 400 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Ghia Kombi IV 109KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.