FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV 115KM (benzyna) (2007 - 2010)

FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV wynosi 115 KM. Silnik FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV osiąga moment obrotowy 155 Nm. FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1546 litrów. Wymiary samochodu: 4468 mm długości, 1839 mm szerokości, 1503 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV 115KM (benzyna)

Długość 4468 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1503 mm
Masa własna 1279 kg
Masa całkowita 1825 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet zabezpieczeń 5 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Pakiet zabezpieczeń 4 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Pakiet zabezpieczeń 3 2009 - 2010 Standard
Pakiet zabezpieczeń 7 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 5 800 PLN
El. sterowane szyby przednie, opuszczane / podnoszone jednym naciśnięciem przycisku 2009 - 2010 Standard
Pakiet zabezpieczeń 8 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 6 200 PLN
Fotel pasażera z mech. regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego 2009 - 2010 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami ośw. podłoże, pakiet 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Konsola centralna z podłokietnikiem + przycisk Ford Power, pakiet 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV 115KM (benzyna)

marzec 2010 - grudzień 2010 72 250 PLN
październik 2009 - luty 2010 71 550 PLN
lipiec 2009 - październik 2009 71 450 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 70 400 PLN
grudzień 2007 - czerwiec 2008 72 350 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Gold X Kombi IV 115KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.