FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III 136KM

FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III 136KM (diesel) (2006 - 2008)

FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III 136KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2008 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III wynosi 136 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1525 litrów. Wymiary samochodu: 4472 mm długości, 1840 mm szerokości, 1501 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III 136KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III 136KM (diesel)

Długość 4472 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1501 mm
Masa własna 1465 kg
Masa całkowita 1950 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 17 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Felgi alu. 18 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Felgi alu. 16 wzór 7x2-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Felgi alu. 15 wzór 9-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Kurtyny powietrzne 2007 - 2008 Standard
EBA - układ wspomagania hamowania awaryjnego 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Światła przeciwmgielne, przód 2007 - 2008 Standard
Reflektory halogenowe adaptacyjne ze statycznymi światłami doświetlającymi zakręty 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja 2007 - 2008 Standard

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III 136KM (diesel)

październik 2006 - luty 2008 80 100 PLN
luty 2006 - wrzesień 2006 83 100 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X Kombi III 136KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.