FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM

FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM (diesel) (2005 - 2008)

FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III wynosi 136 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,3 s. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1525 litrów. Wymiary samochodu: 1840 mm szerokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 7,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,3 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/55 R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM (diesel)

Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Masa własna 1444 kg
Masa całkowita 1950 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Komputer pokładowy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik 2007 - 2008 Standard
Felgi aluminiowe 17 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Felgi alu. 18 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Felgi alu. 16 wzór 7x2-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Felgi alu. 15 wzór 9-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Felgi aluminiowe 16 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Radio Ford CD ICE 6000 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Kurtyny powietrzne 2007 - 2008 Standard

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM (diesel)

październik 2006 - luty 2008 80 400 PLN
listopad 2005 - wrzesień 2006 79 100 PLN
marzec 2005 - październik 2005 79 000 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi FX Silver / X DPF Kombi III 136KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.