FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I 90KM (diesel) (1998 - 2001)

FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 168 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,9 s. Silnik FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I osiąga moment obrotowy 200 Nm. FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4438 mm długości, 1702 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(10 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I 90KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,9 s
Prędkość maksymalna 168 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 175/70R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I 90KM (diesel)

Długość 4438 mm
Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1115 kg
Masa całkowita 1480 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1998 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1998 - 2001 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I 90KM (diesel)

sierpień 1998 - grudzień 2001 73 800 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 TDDi Ghia Kombi I 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

FORD Focus - Wiadomości

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.