FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I 75KM (diesel) (1999 - 2001)

FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2001 roku. FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 168 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,7 s. Silnik FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I osiąga moment obrotowy 175 Nm. FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4438 mm długości, 1702 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I 75KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I 75KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,7 s
Prędkość maksymalna 168 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 175/70 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I 75KM (diesel)

Długość 4438 mm
Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1042 kg
Masa całkowita 1480 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1999 - 2001 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I 75KM (diesel)

lipiec 1999 - grudzień 2001 63 800 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 DI Ambiente Kombi I 75KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.