FORD Focus 1.6 Trend Kombi I 100KM (benzyna) (1998 - 2001)

FORD Focus 1.6 Trend Kombi I 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. FORD Focus 1.6 Trend Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Trend Kombi I wynosi 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h. Silnik FORD Focus 1.6 Trend Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Trend Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Trend Kombi I osiąga moment obrotowy 145 Nm. FORD Focus 1.6 Trend Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Trend Kombi I to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 Trend Kombi I wynosi około 7,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Trend Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4438 mm długości, 1702 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Trend Kombi I 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 Trend Kombi I 100KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,0 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Trend Kombi I 100KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 100 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Trend Kombi I 100KM (benzyna)

Długość 4438 mm
Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1038 kg
Masa całkowita 1480 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Trend Kombi I 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Tempomat 2001 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Klimatyzacja 2001 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2001 Standard (w pakiecie) 700 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2001 Standard
Dach suwany, mechaniczny 2001 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2001 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Tapicerka skórzana 2001 Standard
Boczne poduszki powietrzne - przód 2001 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2001 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 Trend Kombi I 100KM (benzyna)

grudzień 2001 55 950 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 55 950 PLN
listopad 1998 - listopad 2000 55 950 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Trend Kombi I 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.