FORD Focus Kombi I (1998 - 2001)

FORD Focus Kombi I

Generacja była produkowana od 1998 do 2001 roku. FORD Focus Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FORD Focus Kombi I wynosi od 75 do 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 168 do 198 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,3 do 14,9 s. Silnik FORD Focus Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1388 do 1988 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus Kombi I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy FORD Focus Kombi I osiąga moment obrotowy od 123 do 200 Nm. FORD Focus Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus Kombi I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie FORD Focus Kombi I w zależności od wersji silnika, waha się od 5,1 do 7,5 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1580 litrów. Wymiary samochodu: 4438 mm długości, 1702 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus Kombi I

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FORD Focus Kombi I

Zdjęcia FORD Focus Kombi I

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.