FORD Focus Kombi

FORD Focus Kombi

FORD Focus Kombi

Model jest produkowany od roku 1998 do dziś. W tym czasie powstało 7 generacji tego modelu. FORD Focus Kombi to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu FORD Focus Kombi to od 47 300 do 160 250 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 206 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu FORD Focus Kombi wynosi od 75 do 280 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 164 do 248 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 6,7 do 14,9 s. Silnik FORD Focus Kombi jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 2261 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus Kombi przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy FORD Focus Kombi osiąga moment obrotowy od 123 do 400 Nm. FORD Focus Kombi posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus Kombi to benzyna, benzyna lub alkohol e85 lub diesel.

Średnie spalanie FORD Focus Kombi w zależności od wersji silnika, waha się od 3,8 do 8,7 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus Kombi posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1516 do 1653 litrów. Wymiary samochodu: od 4292 do 4668 mm długości, od 1702 do 1998 mm szerokości, od 1447 do 1505 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus Kombi

Ocena ogólna:
(48 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje FORD Focus Kombi

Zdjęcia FORD Focus Kombi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.