FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II 136KM (diesel) (2008 - 2010)

FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II 136KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II wynosi 136 KM. Silnik FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 534 litrów. Wymiary samochodu: 4509 mm długości, 1834 mm szerokości, 1456 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II 136KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II 136KM (diesel)

Długość 4509 mm
Szerokość 1834 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1456 mm
Masa własna 1607 kg
Masa całkowita 2045 kg

Wyposażenie FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Ogrzewanie postojowe 2010 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Airbag - 4 sztuki 2008 - 2010 Standard (indywidualny)
System IVD (ESP-stabilizacja toru jazdu + TCS-kontrola trakcji + EBA) 2008 - 2010 Standard (indywidualny)
System nawigacji satelitarnej DVD + zmieniarka 6CD 2008 - 2010 Standard (w pakiecie) 11 500 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2008 - 2010 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2008 - 2010 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2008 - 2010 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2008 - 2010 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2008 - 2010 Standard (indywidualny)
Tempomat 2008 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN

Cena FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II 136KM (diesel)

marzec 2008 - grudzień 2010 106 400 PLN

Zdjęcia FORD Focus CC 2.0 TDCi Trend Kabriolet II 136KM (diesel)

FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny przedni prawy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny przedni prawy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny przedni lewy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny boczny lewy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny tylny lewy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny tylny lewy
FORD Focus CC II kabriolet silver grey

Inne wersje cc-generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.