FORD Focus Kabriolet CC II (2008 - 2010)

FORD Focus Kabriolet CC II

Generacja była produkowana od 2008 do 2010 roku. FORD Focus Kabriolet CC II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 74 do 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FORD Focus Kabriolet CC II wynosi od 100 do 145 KM. Silnik FORD Focus Kabriolet CC II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1596 do 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus Kabriolet CC II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus Kabriolet CC II osiąga moment obrotowy od 150 do 320 Nm. FORD Focus Kabriolet CC II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus Kabriolet CC II to benzyna lub diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus Kabriolet CC II posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 534 litrów. Wymiary samochodu: 4509 mm długości, 1834 mm szerokości, 1456 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus Kabriolet CC II

Ocena ogólna:
(9 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FORD Focus Kabriolet CC II

Zdjęcia FORD Focus Kabriolet CC II

FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny przedni prawy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny przedni prawy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny przedni lewy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny boczny lewy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny tylny lewy
FORD Focus CC II kabriolet czerwony jasny tylny lewy
FORD Focus CC II kabriolet silver grey

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".