FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM

FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM (diesel) (2018 - obecnie)

FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII to od 114 250 do 117 250 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII osiąga moment obrotowy 340 Nm. FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1320 litrów. Wymiary samochodu: 4378 mm długości, 1825 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM (diesel)

Długość 4378 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1415 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2019 - obecnie Standard
Tapicerka materiałowa Foundry 2019 - obecnie Standard
Klimatyzacja manualna 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
E-shifter - pokrętło do sterowania skrzynią biegów 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa Foundry z czerwonymi przeszyciami 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM (diesel)

listopad 2019 - obecnie 117 250 PLN
maj 2019 - październik 2019 116 050 PLN
luty 2019 - kwiecień 2019 115 050 PLN
lipiec 2018 - styczeń 2019 114 250 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.