FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII 190KM (diesel) (2019 - obecnie)

FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII 190KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII to od 116 200 do 118 300 PLN.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII wynosi 190 KM. Silnik FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII przypadają 4 zawory.

FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII 190KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII 190KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 190 KM
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII 190KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1548 kg
Masa całkowita 2040 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII 190KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier specjalny - Shadow Black 2019 - obecnie Standard
Odtwarzacz CD nad schowkiem przed pasażerem 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/B&OPlay/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierown/głośniki/wyś 4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/nawigacja/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/DAB/nawi/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Radio/SYNC3/nawi/B&OPlay/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster./głośni./wyś4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/nawi/DAB/B&O/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster./głośni./wyś4,2" 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 450 PLN
Lakier metalizowany specjalny Blue Panther 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 450 PLN
Pakiet Design Pack 5 2019 - obecnie Standard
Lakier metaliczny - Agate Black 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 450 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII 190KM (diesel)

styczeń 2020 - obecnie 118 300 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 117 400 PLN
maj 2019 - październik 2019 116 200 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII 190KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.