FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM (benzyna) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII to od 107 100 do 114 550 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1354 litrów. Wymiary samochodu: 4378 mm długości, 1825 mm szerokości, 1425 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM (benzyna)

Długość 4378 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1425 mm
Masa własna 1349 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Przycisk rozrusznika Ford Power 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z regulacją w 6 kierunkach 2019 - obecnie Standard
Tylna kanapa - składany podłokietnik 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - Shadow Black 2019 - obecnie Standard
Odtwarzacz CD nad schowkiem przed pasażerem 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik Diffused Silver 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/nawigacja/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/DAB/nawi/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Radio/SYNC3/nawi/B&OPlay/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster./głośni./wyś4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/nawi/DAB/B&O/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster./głośni./wyś4,2" 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 450 PLN

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 114 550 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 113 650 PLN
czerwiec 2019 - październik 2019 112 950 PLN
maj 2019 110 200 PLN
styczeń 2019 - kwiecień 2019 107 900 PLN
kwiecień 2018 - grudzień 2018 107 100 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.