FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM (benzyna) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII to od 117 050 do 124 500 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1354 litrów. Wymiary samochodu: 4378 mm długości, 1825 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Długość 4378 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1380 kg
Masa całkowita 1905 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
E-shifter - pokrętło do sterowania skrzynią biegów 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 18 wzór 5x3-ramienny z ogumieniem wykończony w kolorze Liquid Aluminium 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Tapicerka materiałowa Foundry z czerwonymi przeszyciami 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 400 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 124 500 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 123 600 PLN
czerwiec 2019 - październik 2019 122 900 PLN
maj 2019 120 150 PLN
styczeń 2019 - kwiecień 2019 117 850 PLN
kwiecień 2018 - grudzień 2018 117 050 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.