FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM (benzyna) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII to od 104 150 do 110 800 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1320 litrów. Wymiary samochodu: 4378 mm długości, 1825 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Długość 4378 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1380 kg
Masa całkowita 1905 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik Orange Glow 2019 - obecnie Standard
Tylna kanapa - składany podłokietnik 2019 - obecnie Standard
Fotele przednie - ręczna regu. położenia w 18 kierunkach 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Lakier specjalny - Shadow Black 2019 - obecnie Standard
Odtwarzacz CD nad schowkiem przed pasażerem 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik Diffused Silver 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC2.5/DAB/,wyśw8"/Applink3.0/ACP/AA/z.głośn/Bluetooth/2USB,z.ster.kie/głośniki/wyśw4.2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/nawigacja/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/DAB/nawi/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierow/głośniki/wyś4,2" 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Radio/SYNC3/nawi/B&OPlay/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster./głośni./wyś4,2" 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 110 800 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 109 900 PLN
czerwiec 2019 - październik 2019 108 700 PLN
maj 2019 105 950 PLN
luty 2019 - kwiecień 2019 104 950 PLN
kwiecień 2018 - styczeń 2019 104 150 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".