FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM (benzyna) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII to od 100 250 do 110 250 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1380 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
FordPass Connect z modemem GSM (Zdalne zamyk. otw. zamk.,funkc. lokal. pojazdu,Live Traffic,WiFi 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier specjalny - Shadow Black 2019 - obecnie Standard
Odtwarzacz CD nad schowkiem przed pasażerem 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik Diffused Silver 2019 - obecnie Standard
Radio SYNC 2.5,wyśw. 8", Applink 3.0,ACP,AA, z.głośno.,Bluetooth, 2 USB, z.sterow. kierow., głośniki 2019 - obecnie Standard
Radio/SYNC3/B&OPlay/wyś.8"/Appllink3.0/ACP/AA/z.głoś/Bluetooth/2USB/z.ster.kierown/głośniki/wyś 4,2" 2019 - obecnie Standard
Pakiet Family 2019 - obecnie Standard
Pakiet Design Pack 5 2019 - obecnie Standard
Lakier metalizowany specjalny Blue Panther 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 450 PLN
Lakier metaliczny - Agate Black 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 450 PLN

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

maj 2020 - obecnie 110 250 PLN
styczeń 2020 - kwiecień 2020 105 900 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 105 000 PLN
czerwiec 2019 - październik 2019 103 800 PLN
styczeń 2019 - maj 2019 101 050 PLN
kwiecień 2018 - grudzień 2018 100 250 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.