FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 95KM (diesel) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 95KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII to od 80 800 do 87 500 PLN.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII wynosi 95 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 95KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 95KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 95KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1338 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 95KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 16 (wzór 5-ramienny, D2XCX) z ogumieniem 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier metalik Orange Glow 2019 - obecnie Standard
FordPass Connect z modemem GSM (Zdalne zamyk. otw. zamk.,funkc. lokal. pojazdu,Live Traffic,WiFi 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Hamulec postojowy - sterowany mechanicznie 2019 - obecnie Standard
Hamulec postojowy - sterowany elektrycznie z funkcją Auto Hold 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 wzór 5-ramienny z ogumieniem wykończony w kolorze Dark Sparkle 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - Shadow Black 2019 - obecnie Standard
Odtwarzacz CD nad schowkiem przed pasażerem 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik Diffused Silver 2019 - obecnie Standard
Radio MyConnection,wyświetlacz 4.2",z. głośnomówiący,Bluetooth,USB,głośniki, z.sterowanie kierownicą 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 95KM (diesel)

styczeń 2020 - obecnie 87 500 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 86 600 PLN
maj 2019 - październik 2019 84 900 PLN
styczeń 2019 - kwiecień 2019 81 600 PLN
kwiecień 2018 - grudzień 2018 80 800 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 95KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.