FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM

FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM (diesel) (2019 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII to od 86 600 do 88 300 PLN.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII wynosi 95 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM (diesel)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1338 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier Uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Półka zasłaniająca przestrzeń bagażową 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z regulacją lędźwiową 2019 - obecnie Standard
Kierownica 3-ramienna, skórzana 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 (wzór 5-ramienny, D2XCX) z ogumieniem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Zaciski hamulców w kolorze czerwonym 2019 - obecnie Standard
Wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie z czujnikiem deszczu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 600 PLN
Światła przeciwmgielne ze statycznym doświetlaniem zakrętów 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Konsola centralna z podłokietnikiem, otwartym schowkiem, gniazdem USB i 2 gniazdkami 12V 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM (diesel)

listopad 2019 - obecnie 88 300 PLN
luty 2019 - październik 2019 86 600 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.