FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM

FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM (diesel) (2020 - obecnie)

FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2020 do dziś. FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII to 103 600 PLN

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII wynosi 120 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1343 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier Uni 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Półka zasłaniająca przestrzeń bagażową 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z regulacją lędźwiową 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierownica 3-ramienna, skórzana 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 (wzór 5-ramienny, D2XCX) z ogumieniem 2020 - obecnie Standard
Zaciski hamulców w kolorze czerwonym 2020 - obecnie Standard
Wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie z czujnikiem deszczu 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne ze statycznym doświetlaniem zakrętów 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Konsola centralna z podłokietnikiem, otwartym schowkiem, gniazdem USB i 2 gniazdkami 12V 2020 - obecnie Standard

Cena FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM (diesel)

maj 2020 - obecnie 103 600 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.