FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM (benzyna) (2018 - 2019)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2018 do 2019 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII wynosi 85 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6c
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 85 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1276 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2018 - 2019 Standard
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2018 - 2019 Standard
Lakier Uni 2018 - 2019 Standard (pakiet)
Immobilizer 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Półka zasłaniająca przestrzeń bagażową 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Elektryczny hamulec postojowy (EPB) 2018 - 2019 Standard
Fotel pasażera z regulacją lędźwiową 2018 - 2019 Standard
Kierownica 3-ramienna, skórzana 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 (wzór 5-ramienny, D2XCX) z ogumieniem 2018 - 2019 Standard
Zaciski hamulców w kolorze czerwonym 2018 - 2019 Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM (benzyna)

maj 2019 - październik 2019 72 000 PLN
kwiecień 2018 - kwiecień 2019 69 900 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.